Статті
Головне меню


Форма входу

Пошук

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 233

 

 















Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.10.2018, 11:50

Головна » Статті » Корисні матеріали

Василь Сухомлинський у вимірі століття

Темі філософії життя, місцю кожного в цьому світі В. Сухомлинський присвятив низку оповідань і казок. Їх аналіз актуалізував у педагогів ДНЗ №2 «Вишенька» безліч питань: чи здатні діти дошкільного віку осягнути ці філософські твори? Чи можуть вони проаналізувати власні судження? Як вихователь має подавати ці твори? Як підготувати дитину до сприймання певного твору, а отже, і певної філософської думки?
Проводячи роботу в цьому напрямі, вихователі вирішували «філософські проблеми», подані у творах великого педагога. Створювали ігри до оповідань і казок В.Сухомлинського, моделювали їх зміст, визначали за ним філософію для дітей та батьків.
Ю.В. Томків підготувала авторську гру «Що кому потрібно для праці?»,
На стадії завершення авторська гра Е.Й. Стельмах - «Хто де живе?».
Завідувач Г.В. Борняк ознайомила педагогів з «Лінгводидактичною концепцією В.О. Сухомлинського», згідно якої професійним обов’язком педагога є досконале володіння рідною мовою, рідним словом, як засобом впливу і засобом виховання. Розповіла про педагогічні погляди В.О. Сухомлинського у дошкільній лінгводидактиці. Запропонувала педагогам не перевантажувати дитину інформацією. Розповіді мають бути яскравими, образними, невеликими. Запропонувала складати альбом казок, дитячих розповідей.

  

Категорія: Корисні матеріали | Додав: osvita (10.10.2018)
Переглядів: 10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018