Відділ освіти Золочівської РДА
Статті
Головне меню


Форма входу

Пошук

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 235

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 13.11.2018, 05:26

Головна » Статті » Корисні матеріали

Опікуємося дитиною разом із родиною

Часто батьки потребують психологічної  допомоги: одні – коли дитина вперше переступає  поріг закладу і відбувається її адаптація; інші – в очікуванні змін, адже незабаром дитина піде в школу, як підготувати її, щоб цей перехід був якомога менш травматичним з психологічної сторони для дитини.  Для вирішення цих актуальних питань, в Золочівському  ДНЗ №3 «Сонечко», практичним психологом Гавришко С. Я. було проведено заняття з елементами тренінгу для батьків І молодшої та старшої груп.  Метою яких було надати допомогу батькам у вирішенні проблем, які їх турбують.
Коли батьки ведуть дітей уперше до дитячого навчального закладу, вони не підозрюють, яка поведінка може виникнути в їхньої дитини. Адже для дитини  дитячий садок – це зовсім інший простір, незнайомий для неї, у якому знаходяться багато інших незнайомих дітей, дорослих, до того ж її залишають саму зі своїми страхами, переживаннями, відчуттями та емоціями. Дитина, яку відірвали від домашньої атмосфери, від матері, зазвичай, страждає: у неї виникають стреси, які негативно можуть позначитися на її здоров’ї. Для того, щоб такі проблеми не трапилися з дитиною, досить важливим є взаємодопомога батьків, вихователів, психолога та підтримка батьками дітей.  В І молодшій групі «Малятко» під час заняття  з елементами тренінгу «Адаптація дітей до ЗДО», для встановлення контакту  психолог запропонувала батькам вправу  «Клубочок довіри», знявши напругу і налаштувавши їх на роботу в групі. З батьками було проведено рольову гру «Постав себе на місце дитини», в якій вони змогли заглибитись в світ дитини і пропрацювати  кожну зі своїх помилок, які вони допустили при підготовці дитини до ЗДО. Посеред практичних вправ  батькам було надане інформаційне повідомлення у якому також брали участь завідувач Кравчук О.В., вихователь – методист та вихователь даної групи          Цоба Л. Н. На закріплення набутих знань  батьки пройшли експрес опитування «Чи готова моя дитина до перебування в ЗДО?». На закінчення всі присутні залишили свої побажання щодо майбутнього дітей, які вони об’єднали у велику «Кулю Мрій». Можна сподіватись, що успішність проходження адаптації в одному з перших інститутів соціалізації забезпечить не менш успішну адаптацію до наступного інституту - школи.
У школі за останній час відбулися серйозні перетворення, введені нові програми, змінилася структура школи. Все більш високі вимоги  до дітей, які йдуть у перший клас. Таким чином, проблема готовності дитини до шкільного навчання залишається актуальною. Багато батьків не шкодують часу і сил, щоб навчити дитину читати, рахувати, писати, вважаючи, що це і є підготовка до школи. Однак не тільки це впливає на успішність навчання! Напередодні шкільного життя дитини, на першому місці за значимістю стоїть роль сім'ї, адже процес проживання дитиною дорослішання, переходу на інший, шкільний етап життя, можна сказати, вплетений в досвід його емоційних сімейних зв'язків і зумовлений характером внутрішньосімейних відносин, компетентністю батьків. Ось чому важлива функція дошкільного закладу – бути центром, який інтегрує інтереси, очікування і тривоги сім'ї, школи та самої дитини.  На занятті з елементами тренінгу «Ми – батьки майбутнього першокласника», в старшій групі, батькам була запропонована відео презентація «Поради батькам майбутніх першокласників», в якій було акцентовано увагу на трьох аспектах готовності дитини до школи: психологічній зрілості; фізичній зрілості; інтелектуальній зрілості. З ними було проведено вправи на візуалізацію «Занурення в дитинство», «Ідеальний батько». Також батьками була складена піраміда потреб дитини першокласника. Приємним заключним акордом було вручення практичним  психологом  іменних  «Памяток батькам від дитини».
Психологічна допомога – надійний помічник у вихованні дитини. І вона стане більш дієвішою, коли батьки і садок будуть  більше взаємодіяти між собою.

Практичний психолог
Гавришко С. Я.

 

 

Категорія: Корисні матеріали | Додав: osvita (05.11.2018)
Переглядів: 20
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018