Статті
Головне меню


Форма входу

Пошук

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 233

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.10.2018, 12:50

Головна » Статті » Корисні матеріали

Інтеграція предментів у Великовільшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів

У різні часи основним завданням освіти, як з точки зору суспільства, так і з точки зору того, хто свідомо  навчається є  здобуття правильного світогляду, реальної цілісної картини навколишнього світу. Метою навчання є одержання  таких знань, умінь і навичок, які створюють передумови для подальшого професійного і культурного вдосконалення. Тому роль інтеграції предметів у системі предметного навчання і роль математики при здійсненні цієї інтеграції як інтегруючого фактора є неоціненною.
Математика і музика…
Дж. Сильвестр сказав: «Хіба не можна музику описати як математику почуття, а математику — як музику розуму? Адже суть обох та сама!»
На перший погляд математика і музика нічого спільного не мають. Але варто лише на мить замислитися і зв'язок відразу відшукається.
Урок математики у 6 класі Великовільшаницької ЗОШ І-ІІІ ст., тема «Дроби». Упродовж уроку учні виконували завдання із дробами під керівництвом вчителя математики і дізнавалися від учителя музики про ноти, кожна з яких має свою тривалість. Рахуючи тривалість нот «раз — і — два — і — три – і ...», відділяємо такти, стежимо за ритмом. А такі назви тривалостей нот, як «половинна», «четвертна», «восьма,» «шістнадцята» і схиляють дітей до думки про безпосередній зв'язок музики і математики.

Тому такому важливому інструменту навчання, як інтеграція предметів, надається велике значення у школі, оскільки без нього не може бути якісної освіти в будь­-які часи, за будь-­яких умов.

 

 

 

Категорія: Корисні матеріали | Додав: osvita (12.10.2018)
Переглядів: 20
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2018