Статті
Головне меню


Форма входу

Пошук

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 213

 

 















Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.11.2017, 16:43

Головна » Статті » Корисні матеріали

Гарно в нашому садочку, завтра знов сюди прийду!

У Золочівському ДНЗ №3, 03 листопада 2017 року відбувся огляд - конкурс на краще розвивальне предметно - ігрове середовище груп, адже саме система матеріальних об'єктів діяльності дитини моделює зміст її духовного і фізичного розвитку. У конкурсі активну участь взяли й батьки вихованців, які були активними помічниками, порадниками, меценатами конкурсу, вносили пропозиції щодо покращення умов виховання та навчання дітей. Саме завдяки співпраці педагогів та батьків деякі осередки оновились, створено нові. Проектування предметно - ігрового середовища потребує врахування особливостей ігрової діяльності дитини, повинно відповідати принципові комфорту й основним положенням розвитку дитячої діяльності. Головним принципом є - свобода досягнення дитиною свого права на гру, яка реалізується як право вибору дитиною теми, сюжету гри, тих чи інших іграшок, місця та часу проведення гри. До складу предметно - ігрового середовища входять: велике організуюче ігрове поле, ігрове обладнання, іграшки, різна ігрова атрибутика, матеріали.

Кожна група нашого дитячого садочка має своєрідні осередки предметно - ігрового середовища. Для найменших малюків в групі «Малятко» вихователі Муц І.В., Гайдар Н.П. створюють усі умови для розвитку малят. Є в групі куточок усамітнення, обслуговуюча зона, де дівчатка вчаться куховарити, прасувати, доглядати за ляльками-дітьми, «ходять» в перукарню, лікарню, на прогулянку з дидактичною лялькою, в якої є певний набір сезонного одягу відповідно до пори року. На полицях шаф розміщено дидактичні ігри з сенсорного виховання, атрибути рухливих ігор, методична література, посібники. У молодшій групі "Веселунчики" вихователі Лабаз Л.Я., Салабай О.М. створили куточки: природи, чергування, книги, національний куточок, є також осередок для гри з піском та водою. Малюки залюбки виконують вправи пальчикової гімнастики, дидактичні ігри словесного характеру. Педагоги для навчання дітей використовують підібрані та систематизовані різноманітні дидактичні ігри за освітніми лініями програми, а також атрибути до сюжетно - рольових та рухливих ігор. Вихователі середньої групи Мельник Н.Б., Болюбаш І.Б. мають неабиякий естетичний смак, адже діти комфортно себе почувають наче бджілки у вулику (група "Бджілки"). Інтер'єр групи обладнано відповідно до визначених осередків даної вікової групи: театральний, настільно - дидактичних ігор, музичний, спортивний, конструктивно - будівельний, куточок самостійної художньої діяльності. Куточки природи, чергувань також відповідають установленим стандартам. Для найстарших дошкільників вихователі старшої групи «Човник» Микитюк М.О. та Цоба Л.Н. велику увагу приділяють вихованню у дітей патріотичних почуттів - центральне місце в груповій займає куточок патріотичного виховання, у якому зібрана атрибутика державних та народних символів, портрети та твори українських класиків Т.Шевченка, Л.Українки, І.Франка. Належну увагу педагоги приділяють й підготовці дітей до школи, в наявності є необхідний роздатковий та демонстраційний матеріал для навчання вихованців грамоти, математики та ін. У куточку природи проводиться дослідницька робота. Для виправлення недоліків у мові організовано логопедичний куточок, в якому є необхідні посібники, розробки занять по логопедії, набори дидактичних ігор відповідно до лексичних тем. Для сюжетно - рольових ігор є необхідні атрибути, завдяки яким діти навчаються бути вихованими та правильно поводитись у громадських місцях, ознайомлюються з різноманітними професіями (водія, лікаря, вчителя, провізора, продавця, кравчині та ін.).

Організоване в закладі розвивальне предметно - ігрове середовище надає дітям нову невичерпну інформацію, яка робить її провідником у світ сучасності, є незамінним засобом втілення ігрових задумів, забезпечує можливості для задоволення у грі соціальних, пізнавальних та естетичних потреб, сприяє творчому використанню різноманітних уявлень про навколишній світ, реалістичних та наукових ситуацій для створення нових сюжетних ігор. Переможцями конкурсу стали : мол. група «Веселунчики» (вих. Лабаз Л.Я., Салабай О.М.) та ст. група «Човник» (вих. Микитюк М.О., Цоба Л.Н.). Підвівши підсумок конкурсу, завідувач Кравчук О.В. націлила колектив на подальше удосконалення роботи з дітьми та батьками, щодо інших аспектів створення розвивального предметно - ігрового середовища, яке ще більше допомагатиме дітям відкривати для себе багато щасливих хвилин у житті і сприятиме кращій їх соціалізації в суспільстві.

Категорія: Корисні матеріали | Додав: osvita (10.11.2017)
Переглядів: 23
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2017