Головне меню


Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 230

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.07.2018, 01:32

Головна » 2018 » Квітень » 25 » Засідання школи педагогічної майстерності вчителів інформатики
14:36
Засідання школи педагогічної майстерності вчителів інформатики

Дивлячись як стрімко розвивається людство, важко передбачити, яким воно буде навіть через 10 років.  Та саме в цьому світі наші діти житимуть та будуватимуть кар’єру.  Чи здатні сучасні школи підготувати їх до цього? Відповіддю може стати STEM - освіта. За STEM- методикою, в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. Учні вчаться знаходити шляхи її вирішення не теоретично, а шляхом спроб та помилок. Перші кроки в цьому напрямку вже зроблені в ОЗ Сасівський НВК І-ІІІ ступенів. Вигравши грант, учні школи другий рік поспіль беруть участь в Програмі FIRST LEGO League.  Трьома ключовими аспектами FIRST LEGO League є робототехнікадослідження та лідерство. Програма надихає учнів вивчати природничі науки, технологію, математику а також долучатись до вирішення актуальних світових питань за допомогою їхньої улюбленої іграшки – конструктора LEGO!

Під час роботи школи педагогічної майстерності вчителів інформатики, яке проводилося на базі ОЗ Сасівський НВК І-ІІІ ступенів 24 квітня, директор школи Попадюк І.Ф. та вчитель інформатики Реп’янська Л.Б. ділилися досвідом роботи з учнями в Програмі FLL. Кожен вчитель мав можливість побачити, як використовуючи набори LEGO Mindstorms,  команда учнів MAXIMUM проектує, конструює та програмує повністю автономного робота на спеціальному полі. Також захоплюючим було представлення командою теми «Чи є майбутнє в річки Західний Буг?», яку вони досліджували в цьому сезоні.

Учитель інформатики Золочівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Михайлишин Л.В. підготувала презентацію на тему: «Розробка інтерактивних вправ у середовищах LearningApps.org та Study Stack». Основним призначенням даних сервісів є створення  різноманітних дидактичних матеріалів в ігровій та навчальній формах. Вони сприяють розвитку логічного мисленнях і дозволяє учням перевіряти знання не звертаючись за допомогою до вчителя, а також забезпечують організацію самоконтролю знань, таким чином щоб учень отримував відповідь, а не підказку. Порядок роботи з матеріалами: це робота з текстом (питання і відповіді) і робота з графічними зображеннями та коментарями до них. Набравши один раз комплект запитань і відповідей, ви отримуєте декілька варіантів для генерації дидактичних матеріалів в ігровій формі. Готові роботи легко можна вмонтувати на сторінки сайтів, блогів, поділитися інформацією в соціальних мережах.

Прискорення науково-технічного і соціального прогресу неминуче позначається на усіх сферах діяльності. Тому в сучасному середовищі рівень освіти та її вплив на особистісний розвиток учня, значною мірою залежить від результатів впровадження інноваційних педагогічних технологій. Рушійною силою інноваційної діяльності є педагог. Однією із технологій, яка дозволяє підвищити результативність навчання, дає змогу учневі засвоювати навчальний матеріал у своєму темпі є технологія «Перевернутий клас», з якою ознайомила присутніх вчитель інформатики Золочівського економічного ліцею Смолин О.І. Це принцип навчання, за яким основне засвоєння нового матеріалу учнями відбувається вдома, а час аудиторної роботи виділяється на виконання завдань, вправ, проведення лабораторних і практичних досліджень, індивідуальні консультації вчителя тощо. Щоб «перевернути» клас, вчитель може використати предметні блоги, хмарне сховище, тест-платформи, YouTube та соціальні мережі.

 

 

 

 

 

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 157 | Додав: Volodja
Copyright MyCorp © 2018