Головне меню


Форма входу

Пошук

Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 230

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 18.07.2018, 01:37

Головна » 2018 » Квітень » 30 » Заняття школи педагогічної майстерності учителів - філологів
07:11
Заняття школи педагогічної майстерності учителів - філологів

25 квітня 2018 року відбулося районне засідання школи педагогічної майстерності вчителів української мови та літератури. Із вступним словом до присутніх колег звернулася керівник школи Лісова Зоряна Ігорівна, яка наголосила на важливості проблеми, над якою працює школа: «Використання інтерактивних методів та ІКТ на уроках української мови та літератури». Зміст роботи школи розкривають слова: «Учителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь ґрунтом, збагаченим ферментами людських почуттів, і сій знання не тільки в пам’яті і свідомості своїх вихованців, а й у душах і серцях…» (В.Сухомлинський).

В.П. Петльована – учитель Золочівської ЗОШ І- ІІІ ст. №3 – презентувала моделювання уроку з української літератури із впровадженням міжпредметної інтеграції відповідно до Концепції нової української школи «Наскрізні лінії у вірші В.Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина». Відзначила наскрізну лінію «Громадянська відповідальність» при аналізі поезії. Поділилася з колегами досвідом, як можна реалізовувати інші наскрізні лінії при аналізі художніх творів.

Учитель Золочівського ОЗЗСО І-ІІІ ст. №2 ім. М. Шашкевича Л.П. Поцілуйко представила увазі філологів презентацію «Сучасні освітні технології» та поділилася з колегами власним досвідом їх застосування на уроках української мови та літератури в різних класах. Зосередила увагу на впровадженні сучасних освітніх технологій, зокрема: електронного, мобільного, змішаного, дистанційного, синхронного та асинхронного, диференційованого, інклюзивного навчання; наголосила на участі у масових відкритих онлайн - курсах.

Л.П. Грушка – учитель Плугівського НВК – презентувала досвід «Формування творчої особистості на уроках української мови і літератури та в позакласній роботі». Адже пріорітетним завданням навчально – виховного процесу в сучасній школі є розвиток школярів, зокрема творчих здібностей особистостей. Л.П. Грушка вважає, що завдання вчителя – допомогти учневі знайти себе в житті, пробудити чи розвинути в дитині це творче зернятко, яке є в кожному, бо закладене там природою. На думку учителя, нестандартні уроки, які вона впроваджує у своїй роботі, допомагають відійти від стандарту, підштовхнути учня до власного, неповторного, індивідуального, особливого погдяду на життя. Лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення учнів дасть змогу розвинути творчі здібності і сформувати креативну особистість.

Методист РМК Паздзірська М.М. наголосила на ефективності впровадження та використання ІКТ на уроках української мови та літератури і в позакласній роботі. Відзначила плодотворну працю школи педмайстерності, подякувала всім учасникам за підготовку і співучасть у роботі засідання.

 

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 88 | Додав: osvita
Copyright MyCorp © 2018