Відділ освіти Золочівської РДА
Головне меню


Форма входу

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 239

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 12.12.2018, 18:52

Головна » 2018 » Листопад » 28 » Від традиційної школи крокуємо до НУШ
12:13
Від традиційної школи крокуємо до НУШ

Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті. НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Часто ми чуємо фразу: «Діти - наше майбутнє». Але замислімося, від кого залежить майбутнє наших дітей? ...
Сьогодні змінилися вимоги і до вчителя, і до учня. Становлення і розвиток громадянського суспільства породжує гостру необхідність в педагогах, що володіють високою професійною компетентністю. Отже сучасний учитель – це не тільки предметник, а й знавець дитячих душ, вихователь. Такими педагогами є Веселович Галина Миколаївна ( Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №1), Леськів Любов Олегівна ( Золочівський ОЗЗСО І-ІІІ ст. №2), Кульба Галина Миколаївна ( Золочівська ЗОШ І-ІІІ ст. №4). Це педагоги -  творчі особистості,  які свідомо йдуть  в ногу з сучасністю, активні, комунікабельні, динамічні, працездатні,  впевнені у собі, толерантні, висококомпетентні.
Уже другий рік поспіль  учителі–тренери проводять навчальні тренінги  для учителів початкових класів, які працюють у 1 класах з 2018 року та будуть працювати у 1 класі з 1 вересня 2019 року.
Під час занять ознайомили педагогів  зі змістом нового Державного стандарту початкової загальної освіти, з новими підходами до оцінювання, організації освітнього середовища на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, «педагогіки партнерства», сучасними підходами ігрової діяльності в початкових класах НУШ.
Учителі опановували практику проведення ранкових зустрічей, планували тематичні тижні та дні, практикувалися у виконанні різноманітних сучасних стратегій критичного мислення, оволоділи методикою компетентнісного навчання «Шість цеглинок»  та освітнього потенціалу гри з LEGO .
У ході роботи над виконанням вправ педагоги створювали колажі, лепбуки, малювали малюнки, виконували аплікації, вели діалог та дискутували, занурилися в атмосферу Нової української школи.
Інтерактивне навчання, креативний підхід, активність, цікаві ідеї показали, що педагоги оптимістично налаштовані та готові до змін.
Кожен день був наповнений новими теоретичними поняттями та практичними завданнями. Принципи дитиноцентризму, мобільності, сучасності, креативності, гнучкості втілювались на кожному етапі роботи.
Всі заняття проводились в атмосфері дружньої співпраці, взаємодопомоги та обміну досвідом.
Учителям дарували незабутні приємні враження, чудовий настрій, великий заряд енергії та задоволення від співпраці найталановитіші, творчі та креативні агенти змін НУШ - педагоги-тренери.

 

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 46 | Додав: osvita
Copyright MyCorp © 2018