Головне меню


Форма входу

Пошук

Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 229

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 19.06.2018, 16:56

Головна » 2018 » Травень » 31 » НАСТУПНЕ ЗНО – АНГЛІЙСЬКА МОВА
12:37
НАСТУПНЕ ЗНО – АНГЛІЙСЬКА МОВА

01 червня травня відбудеться зовнішнє незалежне оцінювання з англійської мови. Допуск абітурієнтів до пунктів тестування триватиме з 10:15 до 10:50.

Зовнішнє незалежне оцінювання  розпочнеться об 11:00.

Вхід учасників до пунктів проведення ЗНО буде дозволено лише за наявності таких документів:

  • оригіналу Сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • паспорта або іншого документа, серію (за наявності) та номер якого зазначено в Сертифікаті;
  • запрошення-перепустки для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні, яке учасники мають самостійно роздрукувати з інформаційної сторінки.

У разі неможливості пред’явлення оригіналу Сертифіката, паспорта чи іншого документа, серію та номер якого зазначено в Сертифікаті, або за умови надання копій цих документів абітурієнта до пункту проведення ЗНО  допущено не буде.

Радимо учасникам ЗНО заздалегідь дізнатися адресу проведення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови, зазначену в запрошенні-перепустці на інформаційній сторінці. Маршрути до пунктів проведення зовнішнього незалежного оцінювання розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Рекомендуємо взяти із собою дві-три ручки з чорнилом насиченого чорного кольору, а також, за бажанням, прозору пляшку з питною водою.

Нагадуємо, що під час проходження тесту абітурієнт не може мати при собі будь-яких засобів зв’язку, пристроїв зчитування, оброблення, збереження та відтворення інформації, друкованих і рукописних матеріалів, що не передбачені процедурою тестування.

На виконання сертифікаційної роботи з іноземної мови відведено 150 хвилин. Загальна кількість завдань роботи — 59. Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання, — 72.

Сертифікаційна робота складається з чотирьох частин:

  • Частина «Розуміння мови на слух (аудіювання)» містить 16 завдань різних форм; відповіді на них треба позначити в бланку відповідей А.
  • Частина «Читання» містить 22 завдання різних форм; відповіді на них треба позначити в бланку відповідей А.
  • Частина «Використання мови» містить 20 завдань; відповіді на них треба записати в бланку відповідей А.
  • Частина «Письмо» містить одне завдання відкритої форми. Відповідь на нього потрібно написати в бланку відповідей Б.

Учасники розпочнуть роботу в тестовому зошиті із завдань частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)».

Під час типової промови, що звучатиме перед початком виконання завдань сертифікаційної роботи, інструктор запропонує абітурієнтам прослухати фрагмент аудіозапису та перевірити якість звуку. Якщо всі учасники тестування підтвердять задовільну якість звуку, один  із них поставить підпис в аудиторному протоколі. Якщо хтось з абітурієнтів матиме зауваження до якості відтворення запису, він має піднести руку й повідомити про проблему інструкторові. Інструктор здійснить передбачені відповідною інструкцією заходи для забезпечення якісного звуку під час тестування.

На виконання завдань частини «Розуміння мови на слух (аудіювання)» буде  відведено 30 хвилин. Учасникам запропонують прослухати кілька аудіозаписів тривалістю від 10 секунд до 3 хвилин кожний. Запис кожного з блоків фрагментів тексту буде повторено двічі. У записі передбачені паузи різної тривалості, про які буде інформувати диктор на аудіозаписі. Ці паузи дозволять ознайомитися з формулюваннями тестових завдань і виконати їх у тестовому зошиті. Після прослуховування всіх записів учасникам тестування буде також надано час (до 5 хвилин) для перенесення відповідей на тестові завдання з аудіювання в бланк А.

Після виконання завдань цієї частини сертифікаційної роботи абітурієнти зможуть виконувати завдання наступних частин у довільному порядку.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 31 | Додав: Volodja
Copyright MyCorp © 2018