Головне меню


Форма входу

Пошук

Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Наше опитування
Шановні педагоги, що здебільшого впливає на професійний розвиток педагога?
Всього відповідей: 218

 

 















Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 17.01.2018, 08:26

Головна » 2017 » Грудень » 5 » 3 грудня - Міжнародний день людей з особливими потребами
12:54
3 грудня - Міжнародний день людей з особливими потребами

3 грудня в Україні та багатьох країнах світу відзначається Міжнародний день людей з особливими потребами. Приєднавшись до основних міжнародних договорів у сфері прав людини, Україна взяла на себе зобов’язання дотримання загальнолюдських прав, зокрема, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами. Одним з основних принципів міжнародних стандартів є право дітей з особливими потребами на інтеграцію в суспільство, основою якої є забезпечення таким дітям доступу до якісної освіти.

Забезпечення повноцінного соціально-психологічного супроводу усіх учасників освітнього процесу, організація сприятливого емоційного середовища успішної інтеграції дітей з особливими потребами є одним з пріоритетних напрямів діяльності психологічної служби.

Напередодні Міжнародного дня людей з особливими потребами 30 листопада 2017 року на базі Золочівського центру дитячої та юнацької творчості відбувся районний семінар- практикум для фахівців психологічної служби дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів району на тему: «Соціально-психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу».

Роботу семінару розпочала методист районного методичного кабінету Вовнянка С.В., яка зазначила, що у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами необхідний мультидисциплінарний підхід. Тільки у співпраці учителів, психологів, логопедів, медичних працівників та батьків можна досягти позитивного результату у розвитку «особливої» дитини. Було окреслено алгоритм соціально-психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу.

У рамках семінару психолог-консультант ПМПК Вороньчак Г.І. ознайомила присутніх з розробкою індивідуальної програми розвитку для учнів інклюзивної форми навчання, яка є результатом співпраці команди фахівців. Досвідом роботи з дітьми зазначеної категорії, особливостями організації корекційної роботи поділилась вчитель-логопед Золочівської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 Вельган О.М. Процес коригування мовлення у дитини - тривалий шлях, який вимагає величезного терпіння її батьків і близьких, дисципліни з боку самої дитини, однак тільки цей важкий шлях може призвести до позитивних результатів.

Практичні психологи Золочівської ЗОШ І-ІІІ ст. №4 Мигловець Т.С. та практичний психолог Глинянської ЗОШ І-ІІІ ст. Лукавецька Н.С. презентували свій досвід роботи з надання корекційних та розвивальних послуг дітям, які мають особливі потреби та навчаються за інклюзивною формою навчання.

На завершення учасники семінару були одностайні у тому, що першочерговими завданнями психологічної служби є актуалізація особистісного потенціалу розвитку дитини; формування позитивних міжособистісних стосунків учнів з особливими потребами та їх ровесників у процесі освітньої інтеграції; систематична консультативно-просвітницька робота з батьками та педагогами.

Категорія: Методичний кабінет | Переглядів: 55 | Додав: osvita
Copyright MyCorp © 2018